Wednesday, January 7, 2009

TAHNIAH ZACK: SELANGOR MENANG LAGI.......!! DAN BELUM ADA LAGI PENGURUS YANG TAWADHUK SEPERTI NYA DALAM FAM.....!



Tahniah sdr Zack...!!! Pasukan Selangor menang keatas Perak malam tadi di Stadium Shah Alam 3 -1 dalam Liga Super. Namun begitu media perdana jarang menyiarkan gambar dan ulasan dari sdr Zack ini. Mereka selalu menyiarkan pengurusan dibawah kendalian Setiausaha Agung FAS dan juga jurulatih Selangor K. Devan.

Saya difahamkan pentadbiran FAS masih lagi dibayangi kelibat Dr Khir Toyo walaupun Presiden FAS dah bertukar pimpinan kepada Tan Sri Khalid Ibrahim, MB Selangor.

Dan semalam sdr Zack mengirim email kepada saya dan cukup jelas....tawadhuk sungguhh... pengurus ini....!


Salam semua,

Pertamanya, terima kasih atas segala ucapan tahniah samada melalui email, sms atau peribadi dari rakan-rakan semua. Jangan puji sesangat, saya takut terjatuh! Kedua, insyallah, kemenangan Sabtu lepas menguatkan lagi semangat saya untuk mempertingkatkan lagi prestasi pasukan bolasepak Selangor demi Negeri Selangor D.E dan PKR Selangor.

Namun, peristiwa Sabtu lepas sudah jadi sejarah manis dan panduan untuk melakukan lebih baik lagi. Pandang terus ke depan. Sebenarnya, tiada apa yang nak dibanggakan sangat sebab perjalanan masih lagi jauh. Ada 25 lagi perlawanan Liga Super, 8 perlawanan Piala FA dan 12 perlawanan Piala Malaysia yang perlu di tempuh bagi tahun 2009 ini.


Ini mungkin hanya satu permulaan dan kami memulakan dengan langkah kanan. Apa yang mendatang, tiada siapa yang boleh menduga tetapi usah kearah kejayaan dan kebaikan itu paling penting, maka saya akan berusaha lebih gigih lagi untuk membimbing pasukan Selangor mencapai kejayaan gemilang di tahun 2009 ini.

Namun, sokongan rakan-rakan semua amat dihargai dan sanjungi serta amat saya dambakan agar dapat menyemarakkan lagi semangat bekerja saya. Ini semua adalah kerja saya demi Tuhan dan rakan-rakan semua disamping rakyat Selangor yang berjumlah 4 juta orang ini. Teruskan menyokong pasukan Selangor dan bantulah saya.

Sebarang nasihat, teguran dan amanat, saya sentiasa sematkan nya didalam hati dan jadikannya sebagai azimat serta panduan dalam kerjaya saya. Insyallah, tuhan sentiasa bersama orang yang jujur dan ikhlas dalam kerjanya.

Wasalam

Zack

No comments: