Thursday, January 15, 2009

APA KATA ZACK : EZAM....OH.....EZAM.......!

Email dari sdr Zack,

Ezam...Ezam.... Dulu kau bantai Mahathir, lepas tu kau bantai Pak Lah, lepas tu kau cari salah Khairy, lepas tu kau cari pasal dengan Anwar, sekarang kau cari masalah dengan Husam pulak! Ezam, pakar membantai individu. Itulah politik Ezam, tak ada ceramah yang konkrit daripada mamat ni.

Dia dah jadi pengganti Ibrahim Ali dalam UMNO sekarang. Tapi baguslah Anwar tak respons dan Husam jugak tak perlu respons. Dia serang peribadi, tak ada apa-apa yang boleh membangunkan negara dengan cara politik macam ni.

Dulu-dulu bolehlah...ini politik lapuklah...serang peribadi dah basi dah....harap sesiapa bolehlah nasihatkan dia...ceramah tu biarlah berisi sikit...dan kita pun tak payahlah lagi bila ceramah nak serang peribadi Najib lah..Pak Lah la...KJ lah...cerita pasal apa kita boleh buat bila menang nanti...itu baru kempen namanya...

Zack

Ezam Busukan Diri Sendiri : KLIK DISINI

2 comments:

Suhaimi Said said...

Kesian tengok Ezam, dia bukan disanjung tapi ditertawakan. Orang ketawa bila dia cuba berceramah dengan nada meniru style Anwar. Nampak sangat bodohnya dia ni.

Ezam bukanlah penyebab utama calon BN kalah, tapi oleh kerana dia ni dicemuh dan tidak disukai pengundi, kehadirannya di KT menyumbang kepada kekalahan BN.

Ezam ini tidak serupa Ezam PKR. Dulu dia hebat, dia ada prinsip, dia ada perjuangan. Ezam ini lembik, bodoh dan meloyakan! Eloklah dia ni jadi ketua kempen UMNO supaya rakyat menyampah kepada UMNO.

onn said...

Perjuangan Ezam adalah perjuangan palsu. Ibarat bunga plastik.