Sunday, November 15, 2009

MENTERI AGAMA: MP WANGSA MAJU TIDAK BERHAK UNTUK BERTANYA....!!!!


Menteri menjawab bahawa Majlis Agama Wilayah Persekutuan telah menggantikan sebidang tanah di Sri Hartamas untuk membina masjid tersebut. Saya meminta Menteri berkenaan memberitahu lokasi tanah yang digantikan oleh Majlis Agama Wilayah Persekutuan. Beliau terus menukar jawapan kepada “ di kawasan tersebut telah ada satu Masjid Wilayah Persekutuan."

Saya menerus menuduh Menteri berkenaan cuba mengelirukan Dewan mengenai perkara tersebut. Menteri juga mengatakan saya seorang bukan Islam dan saya tidak berhak menyoal perkara tersebut. Saya terus memberitahu Menteri bahawa saya adalah wakil rakyat yang mewakili berbilang kaum dan saya berhak bercakap untuk mepertahankan hak-hak rakyat.


KLIK DISINI UTK BERITA SELANJUTNYA.

No comments: