Sunday, March 22, 2009

(EXCLUSIVE) ROS Bakal Ambil Tindakan Ke Atas Umno....!!!!




Perhimpunan dan pemilihan Umno tahun ini yang dijangka bermula pada hari Selasa 24 Mach kini berhadapan dengan kemungkinan ditangguh disebabkan beberapa isu yang dikatakan bercanggah dengan peraturan Akta Pertubuhan 1966.

Esok, dua pemimpin parti diperingkat cawangan, Datuk Kadar Shah Sulaiman dan Datuk Mazlan Harun akan membuat aduan di ibu pejabat Pendaftar Pertubuhan di Putrajaya pada pukul 2 petang berhubung kes larangan bertanding ke atas calon Timbalan Presiden, Datuk Seri Mohd Ali Rustam dan amaran keras kepada calon Ketua Pemuda, Khairy Jamaluddin yang didapati bersalah berkaitan politik wang.

"Saya dan Datuk Mazalan akan ke ROS (Pendaftar Pertubuhan) esok dan kami akan membuat aduan mengenai dua kes ini bersama-sama kes yang lain.

BERITA SELANJUTNYA KLIK DISINI

3 comments:

Anonymous said...

RE: manafaatkan perhimpunan umno itu nanti untuk proses mengkapankannya.

hisamuddin di katakan akan menghulurkan keris tumpul bertatah berlian ala ala pendekar umno waktu pemilihan umno nanti. syok !

dulu orang dah kritik, tapi pendekar bacul umno ni tak ingat. mudah lupa dan hilang akal. masih ingat bagaimana dia di hentam oleh pemuda mca dan dia minta maaf. tu pasal kita panggil dia pendekar auwww auwww!

bukan ape .. ini lah kesempatan yang perlu di ambil sempena pilihanraya yang bakal di adakan sejurua selepas perhimpunan umno. cuma perlu peka akan kenyataan yang akan di keluarkan oleh umno ketika majlis tersebut. tentu ada yang terpacul keluar tentang perkauman.

.... ala .... biasak la.

mahathir dengar khabarnya akan di jemput hadir.

sejak akhir akhir ini, dia menceritakan tentang perjuangan bangsa, bangsa melayu dalam kecemasan dan macam macam lagi. dan yang cukup sensitif adalah kenyataannya tentang bangsa bukan melayu yang tidak berterima kaseh dengan bangsa melayu yang sanggup berkongsi negara.

benda benda macam ni biasa di dalam umno. cumanya kalau kenyataan umno tentang perkauman di tiup hebat dalam pesidangan kali ini, rasanya ramai pengundi di bukit selambau dan gantang yang berminat nak tau.

walaupun peratus pengundi bukan melayu sikit, sekurang kurangnya jumlah kecil itu akan menyokong pakatan rakyat. hindraf yang di khabarkan menentang pencalunan bukit selambau pun mungkin akan berpatah balik. heheh !

jadi jangan lepa kerana alpa umno akan merosakkan bn seluruhnya. nak bagi tau pemimpin umno, sikap perkauman mereka itu lah punca bn terkubur lepas ni. melayu dah lari, cina dah pesong dan india pun dah tak hairan dengan bn lagi...

tanya singh ... heheh .. singh pun dah lari sama.
umno hancur kerana umno syok sendiri.

manafaatkan perhimpunan umno itu nanti untuk proses mengkapankannya.

p/s
teringin nak tengok macamana umno sokong pemimpin yang lari dari menjawab soal altantuya .. dan juga bik mama. anggun ke kali ni? heheheh !

-rentakjari-

Reformis Jalanan said...

Berulangnya tragedi ke atas UMNO sama seperti pada 1987.


Adakah UMNO akan diharamkan sekali lagi?


Selepas diharamkan, Najib atau Pak Lah nak bagi nama baru apa untuk UMNO?

onn said...

UMNO sudah sampai ke penghujungnya...!!! Kubur sudah pun digali....!!!

Yang belum kain kapan dan perkakas mandian yg belum....!!!

Tapi mereka asyik menari-nari...!!!