Sunday, January 16, 2011

Terima kasih TGNA atas jemputan semalam..!



Semalam turut hadir atas jemputan walaupun lewat sampai. Keterbukaan TGNA dan pimpinan Kerajaan Kelantan dengan Bloggers akan mengeratkan lagi silaturrahim sekaligus menyebarkan dakwah Islam.


TGNA berkata pada tahun 60'an yang memenjarakan ramai Ulamak kedalam ISA adalah orang Melayu bukan Cina..!


Sekitar Majlis TGNA bersama Bloggers

Kuala Lumpur-Malam tadi telah berlangsungnya Majlis Ramah Mesra dan Dialog antara Tuan Guru Nik Aziz bersama blogger Pakatan Rakyat di Hotel Grand Season.

Majlis yang bermula sekitar jam 9 malam itu mendapat sambutan di luar jangkaan di mana lebih kurang 200 orang peserta telah hadir. Majlis gilang gemilang yang diadakan di bawah Kerajaan Negeri Kelantan itu turut di hadiri beberapa pimpinan negeri Kelantan dan pimpinan PAS Pusat.

Inisiatif kerajaan negeri Kelantan bagi menjayakan program bersama blogger itu di lihat suatu perkara yang amat dititik beratkan dan ia juga sebagai bukti bahawa peranan blogger di dalam arus media baru hari ini begitu penting dalam menyebar luaskan lagi maklumat memandangkan akhir-akhir ini terlalu banyak maklumat palsu dan fitnah yang di lakukan oleh segelintir blogger yang tidak faham peranan mereka.

Justeru itu Majlis Ramah Mesra yang di adakan ini antaranya bertujuan bagi memberi penekanan kepada blogger-blogger khususnya blogger Pakatan Rakyat tentang tatatusila dan adab-adab menyampaikan maklumat secara tepat dan telus melalui dialog antara pimpinan kerajaan negeri Kelantan dan PAS Pusat di dalam lontaran persoalan dan pandangan daripada blogger yang hadir.

Majlis tamat sekitar jam 11.30 malam di akhiri dengan sesi bergambar.
































No comments: